24/7 Helpdesk
Dankzij onze 24/7 Helpdesk zorgen wij ervoor dat uw organisatie ook buiten kantoortijden verzekerde up and running krijgt. U krijgt dan van ons een speciaal telefoonnummer waarmee u direct contact kunt opnemen met onze 24/7 Helpdesk. De 24-uurs dienstverlening wordt aangeboden in combinatie met CloudConnected diensten. U betaalt dan een maandelijks 24/7 Helpdesk tarief boven op uw maandelijks contractbedrag.
“Als ondernemer wil ik met mijn klant bezig zijn. De ICT laat ik over aan CloudConnected!”
“Bij de 24×7 Helpdesk van CloudConnected kan ik altijd terecht indien er een storing is!”
Wat is de 24/7 Helpdesk?
De 24/7 Helpdesk is een dienst van CloudConnected waarbij klanten toegang kunnen krijgen tot een speciaal storingsnummer.
Op dit storingsnummer kan 24 uur per dag, 7 dagen per week een storing worden gemeld. De dienstdoende Helpdesk medewerker neemt de melding in behandeling en zal alles doen wat in zijn macht ligt om de storing te verhelpen.