Per maand opzegbaar
Goed nieuws, onze contracten zijn maandelijks opzegbaar. Wij vinden dat wij onszelf naar u als klant moeten bewijzen.
Transparant
Bij CloudConnected vinden we transparantie erg belangrijk. Daarom zetten wij onze tarieven gewoon online. Door het slim inrichten van onze Helpdesk & Backoffice zorgen wij u de scherpe tarieven kunnen bieden. Ook kunt u gebruik maken van onze Onbeperkte Helpdesk voor één vast tarief per maand. Dit kan al vanaf één werkplek!
Wilt u incidenteel ondersteuning op locatie of alléén ondersteuning bij een specifieke opdracht? Dan kiest u voor onze voordelige flexibele tarieven. U betaalt hierbij eenvoudig per uur. In het geval van Hulp op Afstand wordt er per kwartier afgerekend.
Wij snappen als geen ander dat u als ondernemer voorspelbare kosten wilt hebben. Vandaar dat wij ook Server & Netwerkbeheer aanbieden voor één vast tarief per maand. Immers, ICT moet gewoon werken. We bekijken graag, vrijblijvend, met u naar uw huidige IT omgeving en doen een voorstel voor een vast bedrag per maand.
Ook bieden wij de MKB Werkplek aan op basis van Microsoft 365. Hierin is zowel de licentie als ondersteuning inbegrepen en betaalt u één bedrag per medewerker.
PROJECTEN EN MAATWERK
Voor uw projecten en ander maatwerk, gericht op uw organisatie, kunnen wij ook met vaste prijzen werken.
Vanuit het centrum van Amsterdam opereert de CloudConnected Helpdesk en helpen zij u met al uw ICT issues. Met onze verruimde openingstijden zijn we u standaard dagelijks van dienst tussen 08:00 – 18:00. U kunt ons via Chat, Whatsapp, E-mail & telefoon bereiken waarna we direct mee kunnen kijken om het probleem op te lossen.
Speciaal voor organisaties die ook buiten deze tijden ondersteuning nodig hebben is er de 24/7 Helpdesk. Deze is ook tijdens de kantooruren beschikbaar zodat bij verstoringen u direct wordt geholpen.